søndag 27. november 2011

Ønsker alle en fin første advent !


I år har vi fått oss en ny adventsstake... er kjempefornødt med den!
Den er jo bare så søt med det herlige mønstret rund på fatet, kjøpte den på Kid for bare 65,- kr. på tilbud !
Mosen samla vi på en av våres utflukter i sommer... så denne er fra Haldenskogene !
Lysene var på tilbud... julestjernene... tallene er alt sammen kjøpt på Nille !
Så hvem sier at nydelige ting må være dyrt !!!


Her ser dere de nye julegardinen som jeg kjøpt på Spar Kjøp og ser dere riktig godt etter... så ser dere de fine hjertene som står i vinduene, som jeg også kjøpte der.


Som dere ser har det vært sol ute hos oss idag, så vi tok oss en tur rundt for å så på hva den sterke vind har gjort her og det var høyvann flere steder... så det ligger mye jobb for de som kommer på jobb imorgen!


De to like putene i sofaen syte jeg ifjor og den fine røde kjøpte jeg på tilbud på Jysk !
Jeg har fornyet litt iår som dere ser, for jeg syntes at nå var det på tide å få litt forandring på alle juletingene som jeg har hatt i mange år !
Så nå skal jeg rydde i de 4 store eskene som jeg har og da skal barna få lov å pelle det de vil ha
... og så går resten på gjenbruk her på Sellebakk !

Ønsker dere en kjempfin ukestart, klem.



9 kommentarer:

Bente`s Hobbyrom sa...

Så koselig det ble hos deg , advent er en utrolig herlig tid ja :O) Kos dere masse for tida går så altfor fort .

Klem fra Bente :O)

Tonemor sa...

Så koselig stemning. Kos deg i adventstiden.
Klem Tone

Mayen sa...

Fin advent og førjulstid til deg også, Linda;-) klem

Tovepia sa...

Koselig adventstid hos deg!! Jeg har ennå ikke tatt fram julegardinene, men det bør jeg snart, for jeg liker jula i adventstida!
Kos deg videre, klem fra meg;)

Zopp Design sa...

Så koselige bilder og så flott du har det.

Stikk innom bloggen vår for å være med på blogglotteriet nå i adventstiden :-D

Misemor sa...

Herlig adventstid!
Så morsomme hjertegardiner!
Klem ToneB

Sissel`s syglede sa...

For en hærlig adventstake du har laget. Her i huset kan vi ikke ha åpne flammer pga kattene. Når matmor er ute av rommet, hopper de opp på bordet (grrr)...Og da tar jeg ikke sjansen på å ha åpne lys. Men det er et savn ja.
Her i Porsgrunn er det 10+, tåke, sterk vind og regn. Ikke mye som minner om adventstid gitt...

Martilie sa...

Så kos advent hos deg!
Herlig når man gjør gode kjøp - flott vare det satt sammen :)

Tusen takk for varme tanker til pappaen min, det er gull verdt!

Nyt adventstiden!

Klemmer fra Tove

Misemor sa...

Kos deg med risbollebaking med lille Leah du også. =)