lørdag 26. november 2011

Gymbagger !

Disse gymbaggene er julegaver til to små jenter som bor i Moss, det er en bestilling jeg fikk av deres tante !
Så jeg håper jentene blir fornøyde !


Jeg fikk selv bestemme motivet og jeg håper virkelig at det faller i smak.
Det Hallo Kitty motivet lastet jeg gratis ned på nettet, det var to til som var gratis !
Ylva er 1 år og Sunniva er 6 år.


Begge baggene har fått uglemotiv inni som for.

Dagsformen er så som så om dagen...begynner å bli litt lei nå, men dessverre er det jo noe man bare må leve med. Har jo julen å se frem til da :) Og så alle fine bloggene her i Blogglandia også da, det lyser opp hverdagen min :)

Ønsker ny følger hjertelig velkommen :) Tenk nå har jeg 100 følgere og det er jo kjempemorro... at så mange har lyst til følge meg !

Ønsker dere en forsatt fin helg, klem.

8 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Artige gymbager. Hvilket nettsted fant du dette på? Kunne godt tenke meg å lage noe lignende.

Tonemor sa...

Så flotte de ble.
Håper formen bedrer seg snart.
God lørdagskveld
Klem Tone

Unknown sa...

Superfine poser. Du får det så godt til atte. Ønsker deg en fin lørdagskveld. :))

Groskro sa...

Fine gymbager :-)

Ha en fin lørdagskveld!

RandiT sa...

Så fine gymbager du har laget:)

Elisabeth Solum sa...

Såå nydelige gymbager! Klart de må bli fornøyde!
Gratulerer med så mange følgere! :)
Fortsatt god helg og god bedring med formen!
Klem

I en Sving sa...

Så flotte bagger.

Jeg har julegave-give-away på bloggen min nå. Kom innom da vel. Bli med og kanskje nissen kommer til deg?

Elins systue sa...

Stilige gymbægger. Det blir nok noen glade jenter som får disse