onsdag 23. november 2011

Heklahjerter !


For en tid tilbake viste jeg dere hjertene som jeg hadde laget og det var mange som lurte på om jeg hadde kommet på ideen selv... ideen er laget ut ifra denne boken under her, bare at jeg laget min en versjon av den!
Jeg hadde egentlig hatt en ide inne i hode mitt lenge og så fikk jeg denne fine boken ifra min bokklubb...
og der var det jo en versjon av min ide, så da sammenlignet jeg bokens og min ide.
Resultatet  ser dere her! Jeg har heklet litt annerledes en boken og så hatt netting bak... ellers er de ganske like... bare litt forskjellige måter å gjøre det på!


Her er boken jeg snakker om, den er bare så fin og jeg gleder meg til å få bedre tid til å prøve noen av ideene i den !


Her ser dere boken versjon... jeg har også laget en sånn med netting og pyntet den litt annerledes. Den har jeg beholdt selv!

Idag har jeg hengt opp de nye julegardinene som jeg kjøpte på Spar Kjøp sist!
Jeg har i flere år lurt på om jeg skulle kjøpe røde gardiner, men jeg har aldri sett noen som falt helt i min smak før nå. For de skulle være "julete" og disse har små hjerter på seg... helt i min smak og så billig da !!! Hele stuen for 594,- kr. JIPPI :) Så nå bare gleder jeg meg til å sett opp de nye hjertelysene i vinduet, syntes det var litt tidelige ennå bare, så jeg venter til frædag "ler"

Ønsker ny følger velkommen til min blogg !

Ha en riktig fin kveld alle i Blogglandia, klem.

12 kommentarer:

Nette Cecilia sa...

Snyggt hjärta du gjort ,kram ,Nette

Smått og Stort sa...

Så nydelig hjerte! Den boken har jeg ikke sett før... får høre på biblioteket om de har den :)

Mayen sa...

Den boka har heller ikkje æ vært borti :-( Må se om æ finn den for å ta en titt! Spennende. Og du..det er ikkje så dyrt å reise med hurtigdampen.. No om vinteren har de billige kampanjetilbud..det er jo jul snart, og gubben må jo gi deg gave..hi,hi.. Klem

Guri sa...

Hjertene dine er kjempesøte!!!
Dåpsgaven du har laget under er også bare nydelig! Og kjempepraktisk for mamma`n :)
Klem fra meg :)

Tovepia sa...

Nydelig disse hjertene!
Jeg har også planer om å få opp julegardiner, men det får bli til over helga..
Ennå mye kaos her i heimen, så sannelig skal det bli godt med jul i år;)
Nyt helga som kommer, klem fra meg;)

Snertne sneller og små nøster sa...

Nydelige :-)

ha en fin kveld - klem Siv

Maria Isabel sa...

Hjertet er kjempefint!! Tro kanskje jeg må skaffe meg den boken også :)
Klem :O)

Unknown sa...

Hei Linda
Så fine hjerter du har laget.
Nisseluene er til Levi, Oliver og Synne som blir fire. Jeg vet ikke, men jeg tror unger liker de når de ser de på tv. Ha en fin kveld. :))

Husmora Torunn Husbyn sa...

Såå nydelig!! :-)
Ønsker deg en kjempefin helg! Klem :-))

Smått og Stort sa...

Hei igjen! Takk for tipset om plassering av blomster. Det skal jeg prøve neste gang :) Ble liksom aldri helt fornøyd med den vinveska slik den var....
God helg-
klem fra Sissel

Elisabeth Solum sa...

For et bedårende hjerte! :)

Hildes Homemade sa...

Så søtt hjerte!
Er det vanskelig? Kunne tenke meg å lage et sånn jeg også ;-)