mandag 21. november 2011

Dåpspresang!


Jeg fikk en bestilling på en "Stellemappe" som skal være til et lite dåpsbarn, han skal døpes den 11/12, 
så jeg hadde egentlig god tid! Men siden jeg har en del å gjøre ferdig, så måtte jeg bare bli ferdig med den.
Ble riktig søt syntes jeg :)


Sånn ser den ut inni, den har flatvatt imellom utsiden og foret... så den er fast og fin!
Har plass til bleier og våtservietter... og litt til !

I går hadde vi en herlig skogstur med pinnebrød og pølser på bål !
Barnebarna var helt i hundre og jeg hadde det så morro med dem :)

Takk for koslig kommentar !

Ha en fin morgendag, klem.

12 kommentarer:

Grete sa...

Mappa ser både fin og praktisk ut! Og søtt stitchery!

Bente`s Hobbyrom sa...

Så herlig mappe du har laget , tenker dåpsbarnet blir kjempefornøyd :) nusselig stitchery
som pynter opp , klem fra Bente.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjempefin mappe!

Olea sa...

hei :)
mappa ble riktig så flott!
koselig med tur i skog og mark, og å toppe det hele med grilling er jo ekstra hyggelig!
en fin uke ønskes deg!
klem :)

Solveig sa...

Så flott mappe!
Så koselig med grilltur sammen med små venner:)

Lappeline ♥ sa...

så flott den var....og godt med alt som er gjort.
Kjet med skogstur både for liten og stor...hverdagsgleder

Fin dag ønskes deg

Klem

Kort og Søm sa...

Kjempe fin!
Klem :O)

Tonemor sa...

Så nydelig den mappen ble.
Hørtes ut som en veldig hyggelig skogtur.
Klem Tone

Bodil sa...

Den var både nydeleg og praktisk :)

Maria Isabel sa...

Den var kjempefin!! Veldig fint stichery, skjønner ikke åssen du får det til jeg :)

Ønsker deg og dine en fortryllende første søndag i advent til helgen :)

Klem :O)

Elisabeth Solum sa...

Kjempesøt dåpsgave! Sjarmerende bamse og fint fòr.
Så heldig Alexander er! :)

63 grader nord sa...

Så flott dåpsgave!

Likte veldig godt sminkepungen i forrige innlegg. Super fasong.

Vil gjerne få invitere deg på feiring av bursdagen til bloggen min, 5 år! To gavedryss med gaver som kan brukes til jul ;0)
Og en "gammel" giveaway om du har lyst å bli med på den :0)

Du er hjertelig velkommen!

Ha en fin kveld!