fredag 15. november 2013

Julemesse forberedelser !

Blir litt langt mellom mine innlegg nå, men ikke så lett å få tiden til å strekke til ! Det går unna på de designbeskyttet strikkenettene mine nå før jul og det er jo kjempemorro :) Har også vært syk igjen, helt utrolig... jeg som nesten ikke er syk utom fibroen da ! Men det er sånt som skjer når man for senket skuldrene etter en slitsom tid... blir jeg fortalt ! Så nå håper jeg det kan roe seg ned for en stund :)


Dette strikkenett er det siste nye, syntes at fargene er helt nydelige !


Inni denne valgte jeg  hente opp den lyse brune fargen og det ble riktig fint...
syntes jeg da ;)


Disse nydelig lyktene fant jeg på en side på FB som hetter Strikking.
Nydelige og litt annerledes en de jeg har brukt å lage !

Regner med det er flere en meg som holder på med julemesse forberedelser !
Jeg har strikket og sydd en del, men jeg finner allikevel alltid noe mere jeg har lyst til å lage :)
Men sånn har jeg alltid vært... må bare prøve det og så det ;)
Nå for tiden så bruker jeg bare ting jeg har liggende, for etter jeg har flyttet for meg selv...
har jeg ikke så stor plass og det er godt at jeg har bua hos min bonusmamma og pappa :)

Tusen takk for koslige kommentarer, det varmer !
Ha en forsatt fin helg, klem <3 p="">


6 kommentarer:

Janne i Fagerlia sa...

Har nok litt samme følelsene som deg i forhold til julemesse. Synes aldri jeg får laget nok. Men i år har jeg bestemt meg for ikke å stresse med noe i siste liten, for jeg liker egentlig ikke å jobbe på den måten.

Flotte strikkenett !

Janes hobbykrok sa...

Lykke til med messa! det går sikkert bra. Har ikke så stor erfaring, men som regel lages det alt for mye.

Kort og Søm sa...

Så fint stoff på nettet ditt :)

Takk for hyggelige kommentarer hos meg!

God bedring :)
og lykke til på messe,
klem

Mayen sa...

Du har rett : Deilige farger ;o)

Lappeklipp sa...

Otroligt fina lyktor och tyget i väskan är precis som du skriver jättesnyggt! Lycka till på mässan!!!

Ulla's Quilt World sa...

The bag is so nice!
Greetings from Finland!
Hugs, Ulla