onsdag 28. mai 2014

Herlig med solen som varmer :)

Deilig med sol og sommer... dette har vi ventet lenge på ! Mai er den store bursdag måneden her i familien... hele 5 stk og nå går vi i spenning om barnebarnet mitt også kommer i mai ... da blir det 2 barnbarn - 3 svigerbarn og en bonusmamma :) Jeg venter jo mitt 5 barnbarn, hun har termin den 8... men det ser ut som det blir før ! Spennende :) 


Jeg har endelig fått prøvet meg på vimpler og ble riktig fornøyd !


Søte marihøner !


Har også laget denne posen med motiv i broderrusk !
Stoffet er ifra Tilda og motivet fant jeg på nettet.

Mottakeren av designbeskyttet strikkenettet med søte kuer var meget fornøyd 
Og det gleder meg veldig :)
Jeg blir så utrolig glad for alle tilbake meldingene jeg for av fornøyde kunder
og
hun som sende meg sist fortalte meg at hun hadde hatt den med på fotballkamp :)

Tusen takk for alle koslig kommentarer :)
Ønsker alle en riktig fin langhelg, klem.






3 kommentarer:

Guri sa...

Å så spennende! Skjønner godt at du er spent.
Veskene dine er superfine,og de kuene er over gjennomsnittlig sjarmerende!
Ha en fin dag! Klem :)

Janne i Fagerlia sa...

Herlig vimpelrekke i flotte farger:)

Mayen sa...

Likte det ku stoffet! Kjekt at du er aktiv igjen, har sett at du produserer mange nett for tiden, og at det tydeligvis ble en suksess ;o)