torsdag 3. november 2011

Julekurver !

Jeg driver egentlig med så mye om dagen... men jeg har ikke så mye tid til å blogge!
Neste helg skal mitt barnebarn døpes og så skal jeg være med på julemarked fredag og lørdag, så det kommer til å bli en hektisk helg !
Jeg har laget flere av disse kurvene som jeg laget i fjor og de solgte jeg en del av.
Jeg legge de ut... bare for å vise dere dem og at jeg gjør noe om dagen :)
De med hjertene er til å ta av når man skal vaske dem









Her ser dere hvordan de ser ut inni !

Syntes at det har blitt så trist etter vi har stilt klokken tilbake... det er jo så tidelig mørkt !
Prøver å kvikke opp med levende lys... men det hjelper liksom ikke!!
Jaja... man vender seg vel til det igjen og når det nærmer seg jul... da blir det koslig da "SMILER"
Så får man bare prøve å finne på noe morsomt frem til da :)

Nå skal jeg legge disse kurvene ut for salg i butikken min og det er jo litt av en jobb, så dere får kose dere i denne mørke høstkvelden, klem fra meg !



15 kommentarer:

Y`s design sa...

Flotte julekurver. :-)

Tusen takk Linda for en utrolig flott strikkeveske,helt super var den. Jeg har flyttet inn i den allerede. :-)

Ha en fortsatt fin og kreativ uke!
Klems

Jorun sa...

Nydelige kurver! Får nesten litt julestemning! Og du, tenk hvor mye vi setter pris på at sola snur og dagene blir lengre! Det hadde vi ikke gledet oss sånn over om vi ikke hadde hatt denne mørke perioden. Ha en fin kveld! Om bare noen få uker snur sola! :-))

Citronmoster sa...

Flotte julekurve. Her hygger vi også med levende lys og er så småt begyndt at tænke på julepynt :)
God aften til dig :)

Beathe sa...

For noen flotte kurver du har laget, ME LIKE >3

Linda sa...

Flotte julakorge du har laga. Mesunner alle som lagar så mykje fint med symaskina.

Tonemor sa...

Så flink du er, nydelige kurver.
God helg
Klem Tone

Nette Cecilia sa...

så fina saker du gjort ,kram nette

Barbros lille atelier sa...

Kjempefine kurver! Koselig å ha på bordet:-)

Klem

Elisabeth Solum sa...

Herlige kurver! Kos deg på marked i helga! :)
Klem

Olea sa...

Så fine kurver!
jeg syns også det blir alt for tidlig mørkt om kveldene, så jeg prøver å gjøre ting jeg liker, så jeg slipper å tenke på mørket ;)
klem fra meg:)

Unknown sa...

Så fine disse kurvene er . Lykke til på markedet. Det er tungt med denne mørketiden, mem den går så fort også på en måte. Så væren er her fortere enn vi tror. Ha en fin fredag. klem fra meg. :))

Mayen sa...

Lykke til med marked, du har vært skikkelig produktiv;-)Klem

I en Sving sa...

Så nydelige kurver :) Lykke til med dåp og marked :)

EllenSand sa...

Så fine julekurver!
Ha en fin lørdag!
Ellen :)

Anonym sa...

Åh, de var kjempefine :) Så flink du er! God søndag til deg! :)