onsdag 16. november 2011

Kosedager !

Jeg har hatt noen travelte dager om dagen... så tiden flyr bare avgårde!!
Jeg måtte opp en tur om mandagen for å se til lille Emilie gull og hun hadde det bra under omstendighetene, hun er bare så tøff! Ikke bare med knekt kraveben når man er snart 4 år og har lyst til å leke!

Igår var min svigerinne, datter og barnebarn Leah en tur i Sverige. Det var en kosetur, selv om det er slitsom også da . Heldigvis ikke så mye folk, så vi fikk begynt julehandelen litt :)
Jeg fikk kjøpt meg røde julegardiner og nydelige hjerte lys som skal stå i vinduet til jul !
Pluss garn også da... siden vi var innom på Sparkjøp !



Disse sminkemappene laget jeg rett før jeg dro på julmarkedet, men jeg rakk ikke å legge de ut føre !
Ble litt bortkastet med det hjerte på... men men...
Jeg laget de etter eget mål.



Her er en som er laget på samme måten!
De er foret og har vatt imellom, så de er skikkelig faste og fine !

Nå skal jeg kose meg litt på hobbyrommet før middagen... har fått en utfordring og den må prøves :)

Ønsker der en riktig fin kveld og takk for koslige kommentarer, klem.

9 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Kjempe fine sminkepunger !

Lappeline ♥ sa...

Kjempe fine sminkepunger du har lagd....flott i fargene

Fin kveld på syrommet til deg

Klem

Tonemor sa...

Så flotte sminkepunger.
God ettermiddag
Klem Tone

Unknown sa...

Så fine sminkepunger, koselig med en tur til Sverige. Gutten min knakk kragebeinet da han var liten og jeg synes det var grusomt så jeg forstår deg. :))

Elisabeth Solum sa...

Flotte sminkepunger! Jeg syntes det ble søtt med hjerte på jeg ..
Ser du er nøyaktig med å få sømmene til å møtes .. :) Du er flink! :)
Fortsatt god kveld!

I en Sving sa...

Så flotte sminkepunger. God bedring til lille også. Høres ikke godt ut med knekt kravebein nei...

Janne i Fagerlia sa...

Fine sminkepunger. Synes ikke hjertet var bortkastet. Det ble jo riktig så søtt.

Sissel`s syglede sa...

Gosj, det var lekre sminkepunger du har laget. Riktig så søte og fine :-)

Guri sa...

De er skikkelig fine!
Nå kan du vel senke skuldrene litt, etter messa i helga?!
Ha en fin dag! Klem :)