søndag 6. november 2011

Mitt nye prosjekt !

For en tid tilbake så fortalte jeg at jeg holdt på med et nytt prosjekt og at jeg ville vise det frem når jeg skulle på julemarked... men nå tenkte jeg at jeg for legge det ut føre julemarkedhelgen !


Og disse hekla hjertene er da mitt prosjekt som jeg er ganske fornøyet med!
Jeg har lagt en duk under for at dere skal få sett nettingen som jeg har syt på bak.
Jeg har også syt på perler og festet silke/blonde bånd. Dette hjerte er 16 cm, 


Dette hjertet har også fått litt ekstra perleanheng under sløyfa.
Det er 26 cm.
De pynter så fint opp syntes jeg og jeg er spent på om jeg for solgt noen på julemarkedet til neste helg.
Jeg har som vanlig laget flere og alle er forskjellige, blir det noen igjen så kommer de for salg i butikken min etter julemarkedet.

Idag har jeg vært sammen med barn, svigerbarn og barnebarn :) En helt perfekt søndag med tur til et lokalt hagesenter og familiepark... en kaffe i Gamlebyen og så hjemmebake pepperkake til slutt ! Jeg er så heldig å ha så mange å være glad i :)

Noen fine ord ville jeg slutte med her idag :

 ♥ Det kommer en tid i livet, der du beveger deg bort fra alt dramaet og de mennesker som skaper det. Du velger å omgi deg med folk som ler, du glemmer det dårlige og fokuserer på det gode. Så elsker du de som behandler deg rett. Livet er for kort til å være noe annet enn lykkelig ♥

Ha en riktig fin kveld, klem fra meg !

17 kommentarer:

Tovepia sa...

Så fine de var,og under her flotte julekurver! Ser ut som du har det klart til markedet.
Sanne ord mot slutten;)
Nyt kvelden, klem fra meg;)

Jorun sa...

Lykke til på marked! Hjertene var søte!!

Snertne sneller og små nøster sa...

Nydelig hjerter :-) Litjtupp oog jeg sitter og pusler med hjerter om dagen vi også, og prøver oss med vikling - det var slettes ikke så lett, genialt å sy på netting på baksida da :-D

Fine ord du deler :-))

Ha en fin kveld - klem Siv

Siri sa...

For noen nydelige hjerter! Har du designet dem selv?? Ønsker deg en fin søndagskveld. Klem Siri:-)

rett og vrang sa...

Så flotte!Du er jammen kreativ!Ha en fin søndagskveld!Synnøvehilsen

Hjertedamas blogg sa...

Så flott. Kan vell henge fast bilder og sånn, kanskje????

Trines hobby sa...

Nydelige hjerter lykke til på markedet, du får sikkert solgt disse!
Trine

Nette Cecilia sa...

Jättefina hjärtan ,trevlig ny vecka till dig ,Nette

Anita Tørmoen sa...

Så nydelige hjerter du har laget:)

Hobbybruket sa...

Kjempe fine hjerter, de tror jeg du vil selge godt av på markedet. Lykke til. :0)

Elisabeth Solum sa...

Skjønne hjerter! Disse går nok unna på messa! Hadde ikke nettingen vært mer synlig uten duken bak ..?
Fine ord du sluttet med!
Fin kveld til deg også! :)
Klem

Tonemor sa...

Så utrolig nydelig et hjerte.
Lykke til på messen.
Så flotte ord på slutten.
Ønsker deg en super ukestart.
Klem Tone

Janne i Fagerlia sa...

Romantisk og lekkert hjerte. Dette blir fin pynt. Lykke til på marked.

Cathrines Kreative Hjørne sa...

Ja, det var kjempefint! Det kommer sikkert til å bli revet bort på markedet! Hvor holdes det?

Klem Cahtrine :-)

Bodil sa...

Nydelege og søte hjerter :) Så kult med nettingen. Lukke til på marked :) Sanne ord du skriv..

Misemor sa...

Lykke til på markedet. Du får nok omsetning av de hjertene. Flotte kurver under her også. =)
Klem ToneB

Guri sa...

Så sarte og nydelige hjerter!!! jeg skal prøve å å få tatt en tur på messa og sett på alt det fine du lager!!!