fredag 18. november 2011

En utfordring !


Da jeg var hos min frisør sist så hadde hun et ønske om jeg kunne lage maken til sminkepungen hennes, da hun ikke får kjøpt maken ! Så denne ble laget etter hennes forklaring !Og for de som kjenner meg... så vet dere at jeg har bare syt toalettmapper det siste året, ganske usikker på hvordan man gjør det meste. Så nå er jeg spent på hva hun sier og om jeg har forstått henne rett ! 


Viser den i forskjellige vinkler, så hvis jeg har gjort noe feil... så er jeg takknemlig for svar !
Jeg har brukt fibervatt... så den er stødig og fast i formen.


Hun ville ha den firkantet og det fikk jeg til etter mye tenkingen... og en fiasko... som blir en vanlig toalettmappe etter vært :)


Om tirsdagen var min svigerinne, min datter og barnebarn Leah i Sverige en tur !
Leah syntes at dette tre var så fin... så hun måtte ta en nærmere titt og som vanlig var mormor nesten for sent ute med kamerat :) 


Dette måtte jo også prøves :)
Leah elsker å sitte på i min handlevogn og da vanker det litt ekstra kos på meg... for når jeg sier jeg ikke vil ha... så for jeg dobbelt opp :)) Og når jeg later som jeg ikke liker det... så ler hun så godt :)
Uff, de blir så fort store de barnebarna også... så jeg for glede meg så mye jeg kan !

Tusen takk for koslige kommentarer!

Ha en fin kveld, klem.


7 kommentarer:

Grete sa...

Om ikke sminkepungen er akkurat lik, så er den i alle fall veldig fin! Forstår barnebarnets fasinasjon for dette treet, vi har et utenfor et kjøpesenter her i byen, og mange barn vil ha slikt hjemme også.
God helg!

Unknown sa...

Flott denne sminkepungen. Hun blir helt sikkert fornøyd. Jeg synes treet var fint jeg også. Ha en fin fredagskveld. :))

Anonym sa...

Var kjempefin! Så artig at frisøren bestiller :)
Har vært innom og lest men ikke hatt tid til kommentering. Var så artig å høre fra messen og se bilder av den fin standen deres. Mye arbeid som ligger bak. Stas at det ble godt salg. Gratulere :)
Håper det går bra med veslejenta og kragebeinet.
Klem og god helg :)

Tonemor sa...

Så og høres ut som om dere hadde en skikkelig kosetur.
Den sminkepungen så kjempe fin ut.
God helg
Klem Tone

Guri sa...

SÅÅÅÅ fin sminkepung! Fasongen ser helt super ut, spør du meg! Og det stoffet er bare nydelig... sukk.
Du har forresten god tid på deg til messa på Tomb, det er 3. desember. Håper du får tatt deg en tur! God helg! Klem :)

Anita Tørmoen sa...

Kjempeflott sminkepung:)

Elisabeth Solum sa...

Lekker! Veldig fin fasong! :)