mandag 14. november 2011

Julemarked !



Dette er plassen til Tove og meg !
Det er så koslig med sånne julemarked... det var så mange koslige mennesker og det er jo så morro når folk setter pris på håndarbeide.



Det var så mange flinke jenter med, så det kunne ikke være lett å velge mellom alle de fine tingene!


Disse "Tæssenissene" er jo bare så utrolig fine og det som er ekstra morsomt er at alle har vært sitt navn :)


Her står Tove, Anita og så lille vakre Mia <3


Alle kunne ta seg en kaffe og vaffel ved dette bordet i midten !


Disse satt på min høyre side og de hadde de helt utroligste fine gave eskene jeg noen gang har sett !
Vi hadde en del besøkene på fredag, men lørdagen var det fult av folk og vi solgte kjempebra... 
og det var jo kjempemorro. 

Ekstra koslig var at Guri med bloggen http://hjertego.blogspot.com/ kom en tur og det var jo bare så morro å hilse ordentlig på henne :) Ta en titt på alt det fine hun strikker og hun lager egne mønstre også!

Vi hadde dåp i helgen også og bilder derfra må jeg hente hos min datter, så de kommer jeg tilbake med senere. Vi måtte avbryte festen tidelig, for storesøster Emilie stakkar falt i trappen og brakk kravebenet. Heldigvis er det et pent brudd, hun skal gå med armen i bind i 7 dager og så holde den i ro i 6 uker.
Det blir ikke lett for mor og far tenker jeg... for hun er en frisk og livlig jente :)
Noe tøffere jente når hun slår seg skal man lete lenge etter... både da hun slo seg og på sykehuset etterpå.
Til onsdagen skal jeg bake pepperkaker sammen med ho og mammaen... og det gleder jeg meg til :)

Nå skal jeg kose meg litt på hobbyrommet før middagen, har jo en del bestillinger!

Tusen takk for alle koslige kommentarer og velkommen til ny følger :)

Ønsker dere alle en forsatt fin dag, klem.

11 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Så du fikk solgt mye? Har hørt at folk syntes det er mindre folk og mindre handel på messene. Jeg har ingen erfaring fra dette, så jeg vet ikke noe om det, har liksom bare hørt hva folk sier. Synd på barnebarnet ditt, men ofte tar barn ting på en helt annen måte enn foreldre og oss besteforeldre. takk og pris:DD Klemz Grethe

LeKaQuilt sa...

Sender noen varme tanker til Emilie. Stakkars, det må ha gjort vondt.
Ser ut for at det var mye fint på messen - skulle gjerne vært der og snoka litt :o)

Unknown sa...

Så fin messen ser ut, forstår godt at folk handler. Jammen ble det dramatisk med fall og lykke til.
klem fra meg. :))

Kort og Søm sa...

Så bra med godt salg! :O)
Jeg har også vært på messe i helgen, og er godt fornøyd med helgen.

Ikke godt å brekke noe, så god bedring til barnebarnet!

Ha en fin ettermiddag på hobbyrommet.
Klem Fredrikke :O)

Guri sa...

Hei og takk for sist! Virkelig kos å hilse på deg!! Du hadde uten tvil den fineste standen i korstua, og virkelig masse fint!!!
Jeg har blogget den fine mappa jeg kjøpte av deg :)
Stakkars lita; så vondt det må ha vært å brekke kragebenet :(
Må jo være et mareritt å skulle holde seg så lenge i ro også; enklere med det som kan gipses :)
Klem fra meg :)

Tonemor sa...

Håper det går bra med Emilie.
Gratulerer med flott stand og godt salg.
Klem Tone

Groskro sa...

Det så hyggelig ut med julemarked!! Når jeg går på slike julemarked, da koser jeg meg :-)

Bente`s Hobbyrom sa...

Så herlig med julemarked og så flott stand dere hadde :O) Moro at dere fikk solgt litt også. Håper det går bra med barnebarnet og at hun blir helt fin igjen , klem fra Bente :)))

Anne sa...

Denne julemessen skulle jeg gjerne vært på;)

Janne i Fagerlia sa...

Koselig med slike markeder nå før jul. Skal selv delta på marked førstkommende søndag.

Winkel's Crazy Ideas sa...

Elsker slike messer - denne så virkelig spennende ut :)!