torsdag 2. september 2010

Noe nytt :)

Vi fant ut at det eneste vi trengt ( etter vi har kikket over alt vi hadde sammen ) var et nytt tv-bord :)
Morro med noe nytt også :) Har nå oversikt over hva vi skal ha og ikke ha... Men det er jo så mye vi ikke har  plass til, så det er godt at barna våres trenger noe. Er jo ikke bare møbler, det er jo alt det man har i skuffer og skap også...
Litt vanskelig å se de fine dørene.

Er veldig fornøyt med bordet, passer til det vi har :)

Disse har jeg laget.

Jeg har brukt Facetten-lack  som jeg har kjøpt her http://www.cchobby.no/lakk/ og glassene er kjøpt på Ikea. Veldig morro, men litt vanskelig å smøre på. Men veldig fine ble de :)
Tror jeg må ta ibruk et bedre  kamerea er ikke fornøyt med bildene jeg tar. Og så er jeg fortvilet over at bildene ikke kommer i den rekkefølgen jeg velger!!!!

Jaja... det var alt for idag :) Ønsker dere en forsatt fin kveld :)

1 kommentar:

Anonym sa...

TV-bordet var kjempefint.
Så stilige glassene ble.
Ønsker deg en kjempefin helg.
Klem fra Mio