torsdag 7. oktober 2010

Travelt.



Det går unna etter jeg åpnet butikkbloggen min, har fått mange bestillinger.
Det er jo kjempemorro :)

Jeg måtte ta meg en pust i bakken og bake litt boller til oss :)



Jeg elsker varme boller med sukker på og kakao :)
Det er noe jeg lærte av min mor.

Jeg syntes ikke jeg rekker noen ting om dagen, morro å ha mye å gjøre da.

Imorgen blir min sambo 50 år <3

Så da blir det kakebaking idag og imorgen.

Ha en fin dag.

Takk for alle tilbake meldingene.

Klem fra meg.
Posted by Picasa

5 kommentarer:

Snertne sneller og små nøster sa...

Varme boller og kakao frista liksom litt akkurat nå :-) Mmmmm! Det er artig når man får unna en del av alt det man produserer :-D

Kos deg med baking i dag og klem fra Siv

Barbros lille atelier sa...

Så gøy med bloggbutikk! Må inn og kikke:-)

De bollene så nydelige ut! Nam!

Klem

Anonym sa...

Gratulerer med bloggbutikken!
Bollene så herlige ut.
Ønsker deg en fin torsdag.
Klem fra Mio

Unknown sa...

Så deilig de så ut.
Det er bra det går unna i butikken. Jeg synes ikke det er så enkelt å selge, men det kommer vel an på produktene også.Du er hvertfall heldig. :))

Kort og Søm sa...

Varme boller..det så godt ut gitt...*smiler*..
Skjønner butikken går bra, kjempe fine de tøfflene du lager!
Ha en fin dag med mer kakebaking,
klem :O)