torsdag 28. oktober 2010

Ny kjole.



For en tid tilbake viste jeg i et innlegg de nye stoffene jeg hadde kjøpt.
Syntes at de var så nydelige og da måtte jeg prøve meg på en kjole til.



Jeg kjøpte silkebånd og laget den lik kjolen til mitt barnebarn.
Bilde ble ikke så bra, men dere for jo inntrykk på hvordan den ser ut.

Denne er i størrelsen 2 år og jeg kommer til å legge den ut for salg i butikken min.

Ellers driver jeg å vasker ned leiligheten min om dagen, søndag skal den stå klar
håper jeg da...

Har også en del bestillinger som jeg må få gjordt ferdig.

Takk for alle koslige kommentarer, det gleder.

Ønsker dere en fin kveld, klem.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kjole du har sydd.
Lykke til med utvaskingen av leiligheten.
Ønsker deg en fin kveld.
Klem Mio

Snertne sneller og små nøster sa...

Så søt kjole :-) Den forsvinner nok fort. Ellers ser det ut som om du har nok å henge fingrene i - men fra neste uke blir det vel roligere til deg :-D

Ha det godt og klem fra Siv

Martilie sa...

Så flotte kjoler du syr!

Lykke til med vaskingen. Godt å få det unna!

Ha en flott helg!

Klem fra Tove

Tonemor sa...

Så utrolig søt kjole.
Klem Tone

Kort og Søm sa...

Så søt!
Ha en fin lørdag,
klem :O)

Quiltefia sa...

Hei!! Så søte kjoler du syr!! takk for hyggelige kommentarer!! AnneK.-)