tirsdag 19. oktober 2010

Travelt.



En ungdom flytter ut og en anden tar over et større soverom.
Er det ikke sånn livets gang er og til stor glede for den som overtar rommet :)

Her er jeg igang med å male vindue.



Her ser dere forskjellen på den grønnfargen som var og rosa fargen som er ny.



Fargen ser litt sterkere ut en den er.



FERDIG... Da er det klart til innflytting.

I disse dagene skal jeg prøve å få begynt på det rommet som hun hadde
og...
Det skal bli handymannen og mitt hobbyrom!!!

Det blir vel jeg som fyller mest plass...
Har jo kuttet ut noen av hobbyene jeg har drevet med... for å gå inn for bare
sying.

Kommer vel til å holde på med de andre til det er slutt på matrialene som jeg har.

Den gamle leiligheten min skal jo være tom neste fredag...
Nå har min datter ( som har bodd hos meg et år )
fått seg leilighet også.
Så da ser det ut som alt ordner seg.
Jeg har heldigvis bare litt igjen der,for hun har fått en god del av meg.

Midt i det hele så låser bremsene på bilen min seg og handymmannen min
må ordne den... da er det godt å ha en handymann :)

Så som dere forstår så blir det ikke mye tid til hobby for meg...
strikker litt om kveldene på genserne til barebarna som de skal få til jul,
er godt igang med nr. 2 (skal ha 3 med luer)

Takk for koslig kommentarer og beklager at jeg ikke har så god tid til å kommenter selv,
Men kommer sterkt igjen når jeg er ferdig flyttet.

Klem til alle
og
ha en hjempefin dag.
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Lykke tile med flytting, og hobbyrom...du har litt å ordne skjønner jeg!
Ha en fin dag,
klem :O)

Tonemor sa...

Her var det mange jern i ilden. Skjønner ogdt at det skorter på tiden.
Lykke til.
Ønsker deg en flott dag.
Klem Tone

Snertne sneller og små nøster sa...

Her går det unna :-) Masse som skjer. Men tenk så godt det blir når du blir ferdig da :-D

Ha ei fortsatt god flytting og klem fra Siv

Anonym sa...

Mye som skjer hos deg.
Lykke til både med flyttingen og hobbyrommet.
Ønsker deg en fin tirsdag.
Klem Mio

Gammel stil sa...

Så flink du er:)

Klem:)

Marit sa...

Travle tider, men det kommer seg nok etter hvert. Ser ut til å bli et fint hobbyrom.
Takk for besøk i bloggen nmin.