tirsdag 20. juli 2010

Mitt første innlegg :)

Ikke lett å begynne, sitter her og ser på skjermen og vet ikke riktig hva jeg skal skrive :) Blir vel lettere ettervært som jeg blir vant til det, men har jo kommet litt igang nå da :)
Idag har vi hatt overskyet vær her i Fredrikstad, men etter værmeldingen så er det vist bedre vær i vente og det gleder jeg meg til :) Imorgen går turen til Solviken camping der jeg har vognen min og det skal bli deilig med noen dager der. Skal ha med meg min datter, barnebarn og en venninde av min datter. Så nå håper vi bare på pent vær :)
Prøvet å legge til av et bilde av vognen min, men fikk det ikke til. SÅ der må jeg nok få litt hjelp.. Hehe... Ikke så flink til å bruke dataen :)Så det blir spennende å se hvordan dette blir på siden min :)

Ingen kommentarer: