tirsdag 27. juli 2010

Kosehunder :)

For en tid tilbake tittet min datter i mine gamle håndarbeide hefter og fant et mønster på en " kosehund ". Og den ønsket hun til sin datter. Jeg som ikke hadde sydd på mange år tenkte... Det kan jo ikke være så vanskelig!!! Men tonen ble en anden når jeg først hadde kommet i gang... Klippingen gikk fint, men det er jo heller ikke noe vanskelig. Men det var når jeg skulle vrenge hunden som problemene begynte, det strammet rundt bena og det var fordi jeg hadde glemt å klippe opp der bena buet seg :))Etter mye om og men så ble det jo en " kosehund " til slutt :-)) Og om jeg må si det selv så ble de veldig fine:) For det ble ikke bare en, men 6 stk :D


Her er den første hunden jeg laget :)


Dette er nunner to :)

Jeg syntes det er så morro å lage ting når de blir så søte som disse ble :)

Ingen kommentarer: