torsdag 29. juli 2010

Kortlagning :)

Før sommeren fikk jeg dilla på å lage kort, kom ut av tellingen på hvor mange jeg laget :) Når jeg først fikk begynt... fikk jeg ikke sluttet igjen :) Hadde så mye å
lage av, så jeg måtte bare prøve DET og så DET :))) Legger ut noen av dem her :









Jeg har brukt stempler og ferdige motiver på dem. Morro å prøve ut forskjellige hobbyer.

Jeg er jo helt ny her. Jeg har fått koslige kommentarer og da lurer jeg på om det er vanlig å svare på kommentarene som kommer. Ser at det er litt foeskjellig fra blogg til blogg. Er jo så morro å få tilbake melding på innleggene mine :) En ting til... Er det noen steder som man kan se nye kommentarer, vet jo at man kan se det under innleggene. Det er jo ikke så lett å huske hvor mange det var der fra før. Som derer ser er jeg ganske grønn på dette her :-D Er veldig takknemlig for svar :)
Men vil vel lære ettervært, håper jeg :-))

1 kommentar:

mimmi-leone sa...

Så mange fine kort du har laget!

Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min,så gøy at du ble inspirert.

Hilsen fra Mimmi-Leone