søndag 2. oktober 2011

Ufo ferdig!!


Vet ikke om det er noen som husker at jeg hadde laget en duk som jeg bare manglet  båndet rund på... jeg viste ikke riktig hvilken farge jeg skulle ha på det, men etter mye om og men... så valgte jeg sort!
Dere må ikke se på valget av lys på bordet, jeg driver å brenner opp alle stearinlysene jeg har... for de fyller sånn plass, og jeg  bruker nesten bare te-lys og kubbe-lys... så hvorfor skal man ha de liggende å fylle plass!!


Jeg kjøpte sort silkebånd på Spar Kjøp og fikk det syt på... syntes ikke det var så lett å få det fint, men duken ble helt ok!


Jeg har bestemt at jeg skal bruke opp det garnet jeg har...for det er en del!
(Men tror dere at jeg har holdt det??... Nei!!! ) "Smiler" for meg selv over alt det fine garnet jeg kjøpte her om dagen... Uff og uff... hvordan skal man klare å stoppe det når det er så mange fine garnfarger!!!
Men men... her er det bilder av restgarn jeg har fått brukt opp... fine??? Er ikke helt sikker på den!!!


Har litt av det garnet som jeg bruker til babytøfler også (Rosa og lilla)
så da har jeg strikket opp det også.
Blir bilder av alt sammen når de er ferdig tova.

Nå driver jeg å strikker de tova hjertene som jeg har fått mønster av http://far-mor-mor.blogspot.com/2011/09/tovede-hjerter.html bare at jeg jeg strikker røde!
Jeg driver også med et andet prosjekt som jeg er veldig fornøyd med, det er bare en ting jeg mangler for å vise dem frem :) 

Ønsker ny følger velkommen og syntes det er så koslig at så mange vil være med på min Give Away.

Ønsker dere alle en fin søndag, klem.




11 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Så lekker løperen ble! Tror jeg hadde endt opp med sort kant jeg også :o)
De bittesmå sokkene er så søte. Ufattelig at vi alle en gang i livet hadde passet noe så smått.
Ha en riktig fin søndag.

Bente`s Hobbyrom sa...

Så fin den ble med sort kant :) Og herlige sokker du lager. Kjenner meg igjen ang. garn og sånn . Vi må bare innse at vi blir ikke bedre, klem fra Bente :O)

Tovepia sa...

Den ble nydelig!
Godt å få brukt rester av både lys og garn. Bruker mest kubbelys selv, men skuffa er full av andre lys:O))
Tøflene ble jo fine, og helt sikkert gode!
Ha en fin søndag videre, klem fra meg;)

Bodil sa...

Det var ein flott løpar, og det passa godt med svart kant :) Flotte tøflar og. Eg er spent på kva prosjekt du held på med! Ein fin dag til deg :)

Elisabeth Solum sa...

Kjempefin løper! Godt å bli ferdig med ting, har noe liggende jeg også ..
Jeg synes sokkene ble fine og spesielle jeg!

Tonemor sa...

Kjekt å få brukt opp både lys og garn. Duken ble kjempe fin og de tøflene er både fine gode og varme.
Kos deg
Klem Tone

Guri sa...

Er imponert over hvor mye du får gjort! Kjempefin løper og fargeglade tøfler:) Fin måte å bruke restegarn på... dine er mye finere enn mine, for jeg har sjelden to like tøfler når jeg strikker i restegarn :)
Ønsker deg en fin kommende uke :)
klem fra meg :)

Anne sa...

synes duken ble kjempefin jeg !!
har foresten mottatt strikkenettet jeg bestilte ! kjempefornøyd :):)
Ha en fin ny uke ! Hilsen Anne

Anita Tørmoen sa...

Synes tøflene er fine jeg!

Mayen sa...

Godt å se at det ikkje bare e mæ som har uferdige prosjekt! Like løperen din;-) Klem

Hannesol sa...

Så flott løper! Og så mye annet fint du lager også, både søm og strikk :)
-Takk for hyggelige hilsner på bloggen, jeg har lagt deg til på blogrollen min :)