torsdag 15. september 2011

Bestilling på " Strikkenett "


Her er noen stoffer som en kunde skal se på, som skal bli et "Strikkenett"
Håper du forstår at den stripete hører til nr. 1 og den rutete hører til nr.2 !



Denne tenke jeg skulle bli litt spesiell... det grønne "stoffet" er tekstil voksduk 
og
for å kvikke den opp litt så har jeg heklet ruter som skal bli pynt på vesken!


Her er det også tekstil voksduk og dette nettet skal få en kvikk stripete innside!


Her er en som jeg tror vil slå an... 70% bomull og 30 % polyester i det blomstrete stoffet og linn på innsiden !



Fant ut at jeg hadde litt til av denne som jeg har laget før!


Og den ble sånn som denne!


Her er en som jeg har ferdig... det er tekstil voksduk igjen ( alle disse tekstil voksdukene har jeg kjøpt på Åhlens ) Og denne har grønn linstoff inni!

Håper at noe faller i din smak, eller så kan du komme med et ønske... for jeg har veldig mange stoffer, men litt vanskelig å vise alle her! De stoffene her er klippet ferdig til å sy!
Jeg har bestemt at alle skal få en oppbevaringpung så lenge jeg har  på lager! 

Ønsker alle en riktig god kveld, klem.



4 kommentarer:

Anne sa...

Fine stoffer :) Det må bli nr 5 !
Har sendt deg svar på mail også.
Fin blogg du har foresten ! Hilsen Anne

Sonja frå Sunnfjord sa...

Trur faktisk eg likte kombinasjonen i nr. 2 best:) Godt med litt rolegare fargar innimellom:)
:-)

Tonemor sa...

Nydelige stoffer og kombinasjoner.
Klem Tone

Anita Tørmoen sa...

Morsomt å se alle fargekombinasjonene:)