tirsdag 12. april 2011

Farmor er flink!



Jeg passet Lille gullet Emilie i 2 dager sist uke og hun syntes at farmor hadde laget en fin sminkepung.
Men så syntes jo ho at nesten alt farmor lager er bra.
Vi hadde 2 koslig ettermiddager sammen... det er så deilig å ha dem litt for seg selv, for da blir det ekstra kos.
Jeg overlapper når både mamma og pappa jobber på en gang... og nå er hun så stolt om dagen, for hun skal bli storesøster til en liten guttebaby :)



Jeg må jo si selv også... (smiler) Den ble veldig fin :)
Jeg streke opp mønstret med en tråd og syntes at det gjorde seg veldig.



Inni foret jeg med et rutet bomullsstoff.
Denne ligger også til salg i "Hobbyvognen"

Idag regner det her i Fredrikstad, men det gjør ikke meg noe... for jeg er blitt forkjølet!!!
Så jeg skal tilbringe dagen på syrommet med alle mine ideer som jeg har inni hodet mitt :)
Kanskje jeg kan få noen av dem ut i livet !!! :)

Jeg er litt lettere til sinns om dagen... for jeg har tatt en veldig viktig avgjørelse og føler vel egentlig at den er den rette for meg, selv om det ikke er det jeg ønsker meg. Men det er mange ting som ikke går an å rette på og da er det å finne den beste løsningen på det!
Så for jeg se hva tiden viser!

Jeg har ikke vært flink til å kommentarer om dagen, men jeg følger med dere ;)

Ønsker dere en riktig fin dag, klem.

8 kommentarer:

Linda sa...

Kjekt å passe barnebarn vil eg tru. Fin den vart sminkepungen. Kos deg og ha ein fin dag.

Guri sa...

Barnebarn er livets dessert blir det sagt :) Det tror jeg på!
Du lager så masse fint! Jeg er, som du vet, imponert over hva du lager med symaskinen din!!! Kos deg inne i regnet, det gjør jeg i dag! Klem :)

Tonemor sa...

Så flott den sminkepungen ble.
Fortsatt fin dag
Klem Tone

Tovepia sa...

Skjønner godt hun er fornøyd med bestemors arbeid, flott pung!..og søt lita jente;)
Høres ut som spennende avgjørelser er på gang;)
Kos deg i vogna, klem fra meg;)

Misemor sa...

Den ble kjempefin, sminkepungen. Og så heldig de er, foreldrene, som har ei snill farmor å ty til ved jobboverlapping! =)

Orlaug sa...

Farmor er absolutt flink, ja....og syr dei finaste ting!
Det er me einige om.
Godt når vanskelege avgjerdsler er tekne og ein kan gå videre.......
Ha det so bra!

Anita Tørmoen sa...

Kjempeflott pung:)

Kort og Søm sa...

Kjempe fin!
All grunn til å være veldig fornøyd.
God bedring,
klem Fredrikke