mandag 18. april 2011

Award.

                                                     


Jeg har fått denne awarden av http://ellensand.blogspot.com/ , tusen takk for den Ellen, setter veldig pris på den.Ellen har en blogg som jeg med glede følger og finner mange gode råd ! Dere bør virkelig ta en titt på siden hennes !



                                          Med Awarden må man svare på 10 spørsmål !

Spørsmål 1:Hvorfor begynte du å blogge?  Fordi jeg hadde lyst til å dele med meg det jeg lager og følge alle de fine bloggene deres :)
Spørsmål 2: Hvilke blogger følger du? Jeg følger de som jeg mener jeg har noe tilfelles med!
Spørsmål 3: Favoritt makeup merke: Der har jeg ingen... men jeg må ha vannvast maskara fra Max Factor.
Spørsmål 4: Favoritt klesmerke? Ingen... kjøper det jeg liker.
Spørsmål 5: Ditt "må ha" make up produkt? Maskara 
Spørsmål 6: Favorittfarge? LILLA :)
Spørsmål 7: Favoritt parfyme? Ingen.. men vil helst ha en litt tung. Bruker det veldig sjeldent. 
Spørsmål 8:Favorittfilm? Millennium. Har lest alle bøkene først og sett filmene :)
Spørsmål 9: Hvilket land vil du besøke og hvorfor?  Norge... fordi at jeg har reist en del i utlandet, men ikke i Norge og vi har jo et vakkert land :) Jeg har vært i 14 forskjellige land, men ingenting slår Norge.
Spørsmål 10: -5 ting du alltid har med i veska: Lipgloss- lommebok- tyggegummi-  nøkler- mobil.


Jeg ønsker å gi awarden videre til de 10 siste bloggerne jeg har lagt til på blogglista mi. 
Og her kommer jeg til kort... jeg husker ikke nøyaktig hvem... beklager så mye... Jeg legger jo hele tiden blogger som jeg ønsker å følge til min. Så da håper jeg at dere vet det selv og tar til dere denne Award !





Ingen kommentarer: