onsdag 11. august 2010

Barbiedukketøy :)

I våres fikk jeg dilla på å lage Barbiedukketøy, fin måte å bruke restgarn på. Jeg laget en fin eske med Barbiedukketøy til mitt eldste barnebarn til jul for 2 år siden og det var så vellykket :) Hun ble så glad og da må jeg jo også lage til de to minste :) Det går jo så fort å strikke de også.

Her er bare et litet utvalg av det jeg har laget.

Blir spennende om de andre 2 syntes det er like morsomt å få den samme gaven :)


Idag har det regnet hele dagen, så det var jo en fin dag å få gjort noe inne på :)

Det var noen som lurte på om jeg solgte tøfler og det gjør jeg.
Ønsker dere alle en fin kveld :)

3 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Så flotte klær!!!!!

Eva sa...

Hei.
Misunner deg å ha barnebarn å skjemme bort;)
Blir vel min tur også en gang:)

Kjempefine ting du lager Linda!

Klem fra Eva

Anonym sa...

Nydelige klær til Barbie.
Så heldig du er som har barnebarn å strikke til.
Er noen år siden jeg strikket klær til Barbie, synes det var kjempekjekt.
Ønsker deg en fortsatt torsdag.
Klem fra Mio