mandag 2. august 2010

3D kort :)

I mitt siste innlegg fortalte jeg om at jeg hadde gått på 3D kurs. Jeg har senere laget mange kort og fått solgt en del av dem. Det er jo litt greit å selge litt også, da blir det jo litt mere penger til nye hobbyer :)
Nå er jeg ferdig med 2 par tova tøfler og har begynt på et par til min sønn :) Jeg bruker 2 forskjellige mønster. De til meg og en liten jente har jeg funnet i en bok jeg lånte på biblioteket. Det andre paret har jeg funnet på http://www.cchobby.no/
Denne siden har jeg kjøpt veldig mye :) Det er nesten farlig sååå mye fint det er der, får jo lyst til å kjøpe masse :)


Jeg elsker lilla, så jeg syntes at dette kort er så fint :)


Dette kortet laget jeg til barnebarnet da hun ble dåpt :)







Dette er bare et utvalg av alle de jeg har laget :)

Ønsker alle en fin dag :)

1 kommentar:

mimmi-leone sa...

Så flotte kort, artig å se og inspirerende.

Hilsen fra Mimmi-Leone