mandag 3. september 2012

"Hobbybrakka"

Denne jenta har nå blitt en lykkelig eier av en hobbybrakke ( Den er mannen i huset sin da, men jeg har fått lov til å bruke den og har fått den helt for meg selv) :)) Så nå koser vi oss ute på en tomt som kællen og hans bror leier... de har sine hobbyer og jeg min :)

Sånn så det ut føre jeg begynte å male !


Her har jeg begynt å male tak !


Har tatt en lilla farge på den ene kortveggen og det er et vinduet er også,
så der skal de bli hvite gardiner ettervært !
( Det er vel ingen overraskelse for de som kjenner meg at jeg valgte lilla hihi... )


Her har jeg kommet igang med en lysere farge og det ble virkelig en fin kontrast. 


I min iver å begynne med kortlaging, så har jeg ikke fått sydd nye gardiner ennå :)
Er i full gang med julekort !!
Jeg har laget kort i mange år, men skal nå bare bruke opp det jeg har og ta dem med på julemessa !
Beholder noen selv også da :)


Ellers så har jeg strikka/hekla denne halsen til Emilie gull <3 p="p">
Jeg har fått dette mønstret fra en hyggelig dame :)
Mønstret er på kinesisk, så jeg går bare ut ifra mønstret. 


Dette bilde er tatt på Solviken camping :)
Nydelige jenta til farmor... sønn og Aksel gull i bakgrunn... og så Missi (Nabohunden)

Tusen takk for alle koslige kommentarer og velkommen til ny følger :)

Klem fra meg !


11 kommentarer:

Tonemor sa...

Så herlig med egen hobbybrakke!!!
Nydelig hals.
Klem Tone

RandiT sa...

Blir koselig med egen brakke for hobbyene dine. Og søt jente med ny heklehals!

Trines hobby sa...

Gratulerer med brakka! Nå kan du kose deg med produksjonen frem til jul:)

Citronmoster sa...

Hvor er det en fin hals :)

Anita Tørmoen sa...

Kjempefin hals. Så fint med egen hobbybrakke:)

Mayen sa...

Stilig hobbybrakke du har fått ;o) Og nei, det er ikkje rart at du liker lilla vegger.. ;o) Kos deg masse i nybua! Klem

Janne i Fagerlia sa...

Lykke til med det nye "arbeidsrommet". Tipper mye fint vil se dagens lys her inne.

Den halsen var rett og slett nydelig. Den minner meg om en kakeserviett i kantene. Skulle gjerne ha strikket en slik jeg også :)

Unknown sa...

Grattis med hobbybrakke. Der kommer du sikkert til å få mange hyggelige timer. Halsen til godjenten din er nydelig. Klem fra meg. ;-)

Guri sa...

Den halsen var nydelig, Linda!
Og så heldig du er som får eget hobby-hus da gitt! Må være ille moro å male og ordne det akkurat slik du har lyst til!!!
Ha en fin dag! Klem :)

Bente`s Hobbyrom sa...

Grattis med ny brakke Linda :O) Der blir det kjempefint og du kommer til å kose deg masse . Blir dette brakke nr. 2 eller har du kvittet deg med den andre ? Den halsen var nydelig og sitter så fint på lille farmorjenta :O) Klem fra Bente :)

Buglas design sa...

Så flott halsen ble:)