søndag 26. februar 2012

Herlig februar dag !


Idag har Leah mitt barnebarn og jeg vært på Solviken å kosa oss :)
Bare se på det herlige været :)
Og alt stod bra til med campingvognen !


Vinteren har herjet med stranden, men de pleier å rydde den fin igjen til sesongen begynner !


Vi kjøpte oss paihorn med sjokolade og det likte vi veldig godt :))


Igår hadde vi fest med Tjukkasgjengen i Moss... Tjukkasgjengens hjemby !


Her er gjengen samlet og klar for tur !
Det blir alltid tatt bilde av gruppen som er ute å går.


Jeg var så heldig å vinne disse hos http://snertnesneller.blogspot.com/ 
Tusen takk Siv, klem.



Dette strikkenett så dagens lys om torsdagen... helt nye stoffer !
La det ut i butikken og vips så var det borte :)
Har mere stoff igjen, så da er det bare å lage flere!

Ønsker dere alle en fin ukestart !

Klem fra meg :)


11 kommentarer:

Siri sa...

Hei. Artig at strikkenettene går unna! Ha en fin søndagskveld. Hilsen Siri:-)

G-Anette sa...

Så flotte bilder og de strikkenettene var lekre! :)

Ha en fin søndagskveld
Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

De to øverste bildene ser ut som de rene sommerbildene :-) Herlig stoff i nettet ditt :-D

Håper du blir fornøyd med rosene :-))

Ha det godt - klem Siv

Unknown sa...

Flotte strikkenett og det ser ut som om dere har hatt en herlig helg. :))

Tonemor sa...

Høres ut som om dere har kost dere i helgen.
Flotte disse nettene.
Klem Tone

Anita Tørmoen sa...

Ja, nå er det snart campingsesong igjen. I år skal vi selv være på Oven:) Deilig! Så heldig du har vært som har vunnet - gratulerer. Er du ute å går i Moss? eller var det i anledning festen? Må vite om jeg skal se etter deg vet du!

Mayen sa...

Fint vær dokker har ;o) Ka e tjukkasgjengen? Har æ gått glipp av noe som du har fortalt før? Klem

Maria Isabel sa...

Kjempeflotte bilder!!

Ikke lenge igjen til man kan campe nå :)

Ha en flott mandag :)

Guri sa...

Så koselig å være på tur med barnebarnet!
Veskene dine er kjempefine, så jeg skjønner godt at de forsvinner fort!
Ha en fin dag! Klem :)

Unknown sa...

Aaaah, det såg harligt ut!
Det e godt med litt mærr sollys og lengre dager :o)

Lappeline ♥ sa...

Deiligt at det våres.....flotte bilder...

Lenge siden jeg har vært hos deg også mye fint her...

Ha en fin kveld

Klem til deg