tirsdag 24. januar 2012

Bedre sent enn aldri !!!

Føre jul kjøpte jeg inn til å lage konfekt, men det ble det jo ikke noe av !!


Så om lørdagen tok jeg frem noe av det, her har jeg mandelmasse som jeg har smøret nuggati på og så rullet den sammen !


Her har jeg dyppet den i sjokolade... både lys og mørk !
Litt valnøtt som pynt og de er bare så gode ;))
Ble kanskje ikke de peneste å se på !


Her er årsaken til at det ikke ble noe hjemmelaget til jul... jeg brant meg skikkelig :(


Nå har jeg fått tovet vottene som jeg har laget.
Her er herrevottene !


Her er damevottene, det ene paret ble litt mindre en det andre...
men det gjør ikke noe. :)

Ellers syntes jeg at dagene flyr avgårde, koser meg med symaskinen og strikkepinnene.
Det er egentlig kjekt å ikke ha noe på tapet denne uken, for da kan jeg bare gjøre det jeg vil... Jippi... :))
Til søndagen er det bursdag til "Bonusbarnebarnet" mitt og det er alltid koslig når familien samles :)

Ønsker ny følger velkommen til min blogg, veldig koslig !

Ønsker alle en fin kveld, klem.


15 kommentarer:

Berit sa...

Veldig fine votter. Du er flink som lager godteri, selv om det var ment til jul.

Bente`s Hobbyrom sa...

De så knallgode ut , og det er vel samma det hvordan de ser ut ...de skal jo spises opp , ikke ligge til pynt :O) Herlige vottene ble og håper fingrene er helt bra igjen , klem fra Bente :O)

Tonemor sa...

mmm så godt ut.
Vottene ble kjempe fine.
Klem Tone

Elisabeth Solum sa...

Å såå lekker konfekt! :) Ja, hvorfor ikke lage den hele året ..
Håper det går bra med hånden din nå!
Flotte votter!
Klem Lisa

Hobbybruket sa...

Kjempe fine votter. Eldste datteren min ønsker seg slike, så jeg får vel finne frem garn og pinner. Hvilket garn har du strikket dine votter i?

Konfekten så også veldig god ut. Mmmm... Håper hånden din begynner å bli bra igjen etter brannsåret. :0)

Siri sa...

Stakkars deg! Det er VONDT å brenne seg! Hilsen Siri

Guri sa...

Konfekten smaker helt sikkert like godt i januar som til jul!
Vottene dine ble kjempefine :)
Ha en fin dag!
Klem :)

Bodil sa...

Mmm, så god konfekt. Og varme og flotte vottar du har strikka. Ha ein fin kveld :)

Grete sa...

Ser syndig godt ut! Flotte votter, de ser deilige og varme ut! Kjedelig at du har brent deg, det er ikke godt i det hele tatt!

Anonym sa...

Flotte votter og herlige søtsaker. :)) Au, brannsår som er så vondt,håper du er mye bedre.
Klem fra Mette.

Kort og Søm sa...

Å brenne seg er skikkelig vondt, håper det er bra igjen!?

deilig konfekt du har laget, og finfine votter :O)

klem Fredrikke

Olea sa...

mmmm, syns dem så gode ut jeg:) !
og vottene ble kjempe fine!
klem :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Stakkars deg som har brent deg da :-( Lekre godterier du lager :-)

Du vant førstepremien i blogglotteriet mitt du :-) Tror sannelig du vant på forrige jubileum også ;-) Fint om du kan sende meg en mail med adressen din

Ha det godt - klem Siv

Anita Tørmoen sa...

Deilig konfekt:) Det var jo trist at du brant deg før jul da.
Vottene du har laget ser flotte ut:)

Heimlaga ting sa...

Så mye flott du lager, her må jeg inn å følge med mere :-)