tirsdag 16. august 2011

En gang til !!!


Har fått litt dilla på hjerter her nå !!!
Laget på samme måten som den jeg la ut igår.
Begge hjertene kommer til salg i butikken min.



Er ikke denne pompaduren søt ?
Satt å smilte for meg selv når jeg laget den... jeg syntes at den var så søt :))
Er jeg litt rar kanskje ??

"Hobbyvognen" skal være med på garasjesalg som kommunen her holder, litt spennende å se hvordan det går. Har vært å ryddet der idag, hadde jo med alle tingene... da vi var på marked !

Takker for alle koslige kommentarer!
Ønsker dere en god natt og en fin morgendag, klem.

13 kommentarer:

annemariesquilt sa...

Hi hi Rabarbra mamma og pappa ;-)) Så skjønne .....

Unknown sa...

Nydelig pompadur og hjerte,du er ikkje rar,syns den er utruleg søt eg og:)

Citronmoster sa...

Sødt hjerte og pompaduren med Barbapapa er et hit. En god nat til dig :)

Evas hobbyer sa...

Ja Barbapappa er jo tilbake igjen:)) Og hjertene er vakre:) Må komme meg opp å hjelpe til i vogna en dag jeg og. :)

Unknown sa...

Hjerter blir det ikke for mange av... de kan man bare ta med som gave, til noen man bryr seg om, når lagrene blir fulle :-)) Nydelig pompadur.
jeg kjøpte barbapappa merker her endag, og lurte på hva jeg skulle bruke de til... eller spare de til, for de er s søte, og ikke husker jeg hvor jeg kjøpte de... Men nå tror jeg at jeg vet hvor de skal settes... Og nei du er ikke rar.. i såfall ikke alene om å være det. For jeg elsker slike småting
Klem

Tonemor sa...

Hjerter får jeg aldri nok av, de er så flotte.
Jeg synes den pompaduren var kjempe søt jeg.
Ønsker deg en super dag.
Klem Tone

Bente`s Hobbyrom sa...

Herlige hjerter får man aldri nok av :O) Ååå helledussen er Barbapappa tilbake , så herlig . Det var lenge siden det , klem fra Bente :)

Unknown sa...

Nydelig ting du har laget... :O)
Lykke til på markedsdagene... :O)

klem

EllenSand sa...

Du er ikke rar. Den lille posen var søt! Har planer om å sy små poser til tørket lavendel. Men så har jeg så mange planer. Sukk...
Ellen :)

Snertne sneller og små nøster sa...

Den var søt ja :-) Husker godt Barbamamma og Barbapappa fra jeg var lita :-D

Ha en fin kveld - klem Siv

Martilie sa...

HERLIG!! Sååå kos med barbapappa og mamma :)

Ha en finfin fredag og god helg!

Klem fra Tove

Kort og Søm sa...

Så fine ting du har laget!
God helg,
klem Fredrikke :O)

Guri sa...

Nydelige hjerter! Det er jo så stilig med hvitt og beige sammen!!!
Ønsker deg god helg! klem fra meg :)