torsdag 26. mai 2011

Utfordring !!!


Mannen i huset har lenge ønsket seg en liten "veske" til multikniven sin og kvinnen i huset har lenge gått å lurt på... når hun fikk lyst til å lage en "smiler"


Ikke særlig pen bak, men den må jo være litt solid også da!!!
Den passet til beltet også :)


Den er laget i olastoff og cordfløyel... har også vliesofix imellom, så det ble virkelig hold i den.
Mannen i huset var fornøyet, så da er det vel bra da :))


Ble kjempeglad når jeg gikk i postkassen idag... ny Tilda bok!!!
Og for en bok... så mye lekkert! Gleder meg til å prøve noe av det, men det blir ikke tid til ennå :(

Bonusmammaen er 70 år til søndagen og da må vi ordne til fest, det skal bli morro å samle familien igjen :) Jeg har laget en gave til ho, men som dere sikkert forstår så kan jeg ikke legge den ut ennå!

Jeg holder også på å sy dukkeklær, for mitt barnebarn fyller år til tirsdagen og ønsker seg dukkeklær :)
Da må jo mormor sy litt :)

Tusen takk for alle koslige kommentarer.
Ønsker dere alle en fin kveld, klem




14 kommentarer:

Citronmoster sa...

Smart lille veske. Glæder mig til at se hvad du skal lave fra Tilda-bogen.
En fin kveld til dig :)

Evas hobbyer sa...

Smart liten veske:)) Har endelig fått bytta glidelåsen i jakka hans jeg da:)) He he.. Tar tid;))

Tovepia sa...

Heldig mann, smart med ei slik veske!
Kos dokker i helga, klem fra meg;)

Unknown sa...

Så du skylder på dataen din altså?
Skylde på blogger eg ;o)

Så masse flott du har sydd i det siste! Flinka!

Mayen sa...

Godt jobba! Du står på for tida skjønner æ. Lykke til med videre prosjekt! Klem

Maria Isabel sa...

Den var jo kjempefin syns jeg!! Nå må jo mannen din være veldig fornøyd!! Du lager jo støtt noe, effektivitetens dame :)

Ha en kreativ helg :)

Klem :D

Tonemor sa...

Den ble kjempe flott. Heldige mannen.
God helg
Klem Tone

Hobbybruket sa...

Fin og praktisk liten veske. Jeg har en mann som ønsker seg en "veske" til iPaden sin slik at han kan ha den under jakka når han kjører sykkel til jobben. Satser på at inspirasjonen og lysten til å sy den kommer snart. :)

Ha en deilig helg og en fin feiring.

Smykkas sa...

Vesken var kjempeflott. Ikke rart at mannen var fornøyd med den.

Det er en koselig jobb å lage dukkeklær. Jeg har faktisk ikke sydd, men jeg har strikket i hopetall for noen år siden.

Klem

Orlaug sa...

Både fin og solid, den veska der.....
Og den boka fekk eg òg i posten i går, hadde gløymt å avbestille den.No vert det vel til at eg beheld den......kanskje...
Ei strålande helg til deg!

Bente`s Hobbyrom sa...

Så smart veske , og godt at mannen blir fornøyd vettu :O) Kos deg masse i helga og så moro når slekta møtes , klem fra Bente.

Guri sa...

Ser solid og fint ut til kniven!!!
Og så søt pose du har laget - den rosa under!
Lykke til med selskap i helga!
Klem :)

Marit sa...

Så fint dette ble til kniven.

Anita Tørmoen sa...

Den ser både fin og solid ut:)