søndag 9. januar 2011

En kjole til !!



I den samme mønsterboken som den andre kjolen var det også denne.
Syntes den er så søt, men lurer på om jeg skal gjøre om mønsteret på neste kjole.
Virker som at kjolen går så langt opp i halsen, for prøve den på barnebarnet først.



Her har jeg klippet til alle delene.



Vet ikke riktig hva jeg mener om de nye soffene , men de retro- stoffene er jo veldig inn for tiden.
Jeg vokste jo opp med disse stoffene, så det er vel grunnen til jeg ikke vet hva jeg syntes...

Jeg har nå ikke vært ute på 2 dager... grunnen er Zumba !!!
Zumba var nok litt for tøft for min kropp, har problemer med å gå om dagen.
Går fra hofta og ned i benet, men.. men... det går over det også.

Nå er det kosekveld foran tven resten av kvelden.

Takk for koslige kommentarer :)

Ha en fin kveld, klem.
Posted by Picasa

15 kommentarer:

Barbros lille atelier sa...

Jeg synes stoffene var knallfine! Utrolig skjønn kjole!

Håper du snart er frisk og rask igjen:-)

Klem

Snertne sneller og små nøster sa...

Kjempefin kjole :-) Stoffet var kjempefint, og slett ikke det 'verste' retrostoffet jeg har sett :-D Må innrømme at det ikke er alt retro jeg liker - skyldes nok at jeg er født i 72, og har traumatiske opplevelser fra barndommen ;-)

Håper kroppen blir bedre :-) Jeg hadde det sånn første uka etter at jeg begynte på pilates jeg - og det går over :-D

Ha det godt - klem Siv

Trine sa...

Stoffet var kjempefint- til å bli glad av.
Lykke til med Zumbaskaden:)

Tonemor sa...

Den ble kjempe fin.
God bedring.
Klem Tone

Citronmoster sa...

En skøn lille kjole, den må gøre lykke hos modtager
Og god bedring med din Zumba-skaden :-)

Unknown sa...

Så fin kjole, Flott stoff du har valgt. Det tar på å danse Zumba. ;))

Anita Tørmoen sa...

Kjolen ble skikkelig fin:) Det er nok ingen spøk å danse Zumba - jeg holder meg til ishockey:)

mimmi-leone sa...

Så flink du er...kjempefin kjole!
Jeg har det på samme måte med retro ting, men synes stoffene er fine, og en del tapeter.
Møbler har jeg endt opp med å både kaste eller iallefall male.
Jeg vokste jo opp med disse tingene, slengbukse og helle pakka..

Hilsen fra Mimmi-Leone

Kort og Søm sa...

Super fin, jeg liker stoffene! :O)
Ha en fin dag,
klem :O)

Moan sa...

Kjempeflotte kjoler, begge to!

Skulle ønske jeg hadde mot nok til å ta fram maskinen, men jeg tror jeg holder meg til pinner, foreløpig :-)

EllenSand sa...

Åh, det stoffet likte jeg veldig godt. Herlige farger, til å bli i godt umør av. Jeg liker ikke retrostoffene i brunt/orange. De vokste jeg opp med :)
Jeg har også prøvd zumba. Det gikk bra for kroppen min, veldig artig. Styrketrening i gruppe derimot, det var ille etterpå. :)
Ellen

Bente`s Hobbyrom sa...

Synes kjolen blei kjempetøff i det stoffet , en gladkjole :0) Det er tøft å ta i bruk muskler som vi ikke viste vi hadde, jeg hadde det slik etter et line-dans kurs haha , fytterakkern trodde jeg hadde fått en alvorlig diagnose he he God bedring :0)

Mayen sa...

Hei!
Vi slit litt vi som vokste opp med det som nå er retro stoff! Men det skyldes kanskje at vi hadde mønster på STORE flater? Hele den lange kjolen eller jakken eller buksa eller sofa.. I og med at det idag brytes med andre mønster synes jeg det er lettere å akseptere/ like, men ikke alt går gjennom nåløyet her:-)
Kjolen ble fin den!
Synd du ble sliten av Zumba. Merker det er veldig forskjell på hvem som har instruert. Hvis vi får instruktører som legger mye vekt på styrke og har trent areobic før, da gjør det vondt, mens vår columbianske får oss til å bli myke og smidige i kroppen...
Klems, Mayen

Timotei sa...

Så fine kjoler du syr! Stoffene er lekre, synes jeg!

Ann-Cathrin sa...

Så veldig fin kjole! Likte både selve kjolen og stoffene jeg, til barn er farger og mønster fint. En kjole til å bli glad av!