fredag 17. desember 2010

Endelig igang med julebaksten.



Her steker jeg kromkaker, det gikk som en lek med det nye jernet mitt :)



En hel kakeboks som bare skal nytes !!!



Serinakaker er det beste tanteungen min Lise vet, så jeg har bakt en boks til henne også.



Jødekaker er nykommeren min, har aldri bakt det før.
Ble ikke en full kakeboks her.

Ellers er jeg litt stresset om dagen, henger etter med det meste :(
Kroppen vil ikke være med, den fibroen skal alltid slå til på det værste
når jeg har mye å gjøre !!!

Men, men.... jul blir det vel alikevel :)

Er inne på alle bloggene å ser alt det fine dere lager, er ikke flink til å legge igjen
kommentarer. Men lover å bli bedre etter jul :)

Takk for alle koslige kommentarer, det gleder meg.

Ønsker dere alle en fin helg, klem.
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Anita Tørmoen sa...

Så flink du har vært som har klart og fylle boksene med god bakst:) Kjenner til det med kropp som ikke samarbeider når det gjelder. Vi får skylde på kulda for det kanskje. Ha en god helg:)

Citronmoster sa...

Lækkert julebag. God weekend til dig :-)

Tonemor sa...

Her var det mye godt. Henger nok litt etter her jeg ja.
God helg
Klem Tone

Moski sa...

Dette så godt ut! Krumkaker med krem og syltetøy er herlig.Også er det ekstra godt når de er hjemmelaget. Kos deg masse med juleforberedelsene og ha en riktig fin helg!