mandag 22. november 2010

Hjelp !!!



En ny veske har blitt til.



Og en til. Syntes at denne ble så fin...med de herlige fargene.

Nå har jeg bare en veske til som skal syes, da er jeg ferdig med alle 4 som jeg hadde klippet til.

MEN jeg har et problem !!!
Vet ikke hva jeg skal ta for disse, da jeg aldri har solgt sånne før.
Tenkte på 350,-
Er det for mye eller...
Det er jo lomme utenpå og inni.
Hadde blitt glad om noen kunne hjelpe meg !!!


Tusen takk for alle koslig kommentarer,
det gleder meg veldig.

Ønsker dere alle en fin kveld, klem.
Posted by Picasa

9 kommentarer:

Tovepia sa...

Alltid vanskelig å prissette håndarbeid. Har en regel, ta alle utgifter og gange med 3. Synes du det blir lite, så rund oppad;) Det går ikke an å tenke på den tida man bruker, så dette må være moro:)
Flotte vesker, likte den med farger;)
Klem fra meg;)

Kort og Søm sa...

Jeg ville ha tatt 350kr, iallefall ikke noe mindre. Litt betalt skal man jo ha :O)
Ha en fin kveld,
klem :O)

Barbros lille atelier sa...

Du må ihvertfall ha 350 kroner synes jeg. Det er de absolutt verdt. Kjempefine!

Klem

Tonemor sa...

Nydelige vesker. Vanskelig dette med prisen, men jeg synes heller ikke 350 er noe for mye.
Klem Tone

Snertne sneller og små nøster sa...

Syns 350,- høres bra ut jeg :-)

Janes hobbykrok sa...

Få flotte vesker. Har ikke peiling på priser, jeg syns bare de var morsomme. Kanskje jeg prøver meg på en veske en gang også. Lykke til med salget.

Bestemor Drillo sa...

Hei og tusen takke for koselig kommentar hos meg!
Alltid kjekt å bli kjent med nye bloggere! Du hadde da også mye fint på bloggen din! Veskene var flotte, og du kan sikkert ta 350 kr. for dem!
Kommer snart tilbake hit!
Ha en fin adventshelg!

salige lavendel sa...

Så flotte vesker du syr!! Jeg synes ikke 350 er for mye, det ligger masse arbeid bak og stoffet koster jo også en del.

Anita Tørmoen sa...

Jeg tror også at 350,- er passe pris. Lykke til!