Denne gangen er det mitt barnebarn Mia som hjelper meg med trekningen !
De syntes det er så morro å hjelpe meg med det og jeg kan love at alt går rett for seg, her har vi talt opp hvor mange lodd det er med.
Det var hele 65 lodd med og her ser dere at vi har brukt alle 65 loddene.
Takk til alle som var med :)
Her jobber Mia med alle 65 loddene.
Jeg la et ark der hvor hun måtte stoppe, for hun var så redd for å ta for mange :)
Her er vinneren trekt :)
Vinneren er lodd nr. 17
Og nr. 17 er Tovepia med bloggen http://tovepia.blogspot.com/
Hurra for Tovepia :)) Gratulerer !
Sender deg boken så fort jeg har fått din adresse, du finner mail adressen min til høyre øverst på bloggen min.
Da vil jeg ønske alle en forsatt fin dag og tusen takk for alle hyggelige kommentarer, klem fra meg!






