mandag 16. august 2010

Hyllebord.

Nå har vi endelig hatt en fin helg med fint vær :) Vi var en tur i Porsgrunn om lørdagen og da var vi innom Langesunn å badet på hotellet der, det var koslig :) Vi tok Sandefjord/ Strømstad båten hjem igjen og da fikk vi handlet litt :) Jeg fikk også strikket litt da vi kjørte, så nå er jeg ferdig med en tøffel til :) Så nå mangler det bare en til, så er jeg ferdig med bestillingene mine :)
Jeg har nå heklet ferdig den første borden. Måtte jo gjøre om mønstret litt, for det andre ble for stort. Men det ble jo kanske bra allikevel syntes jeg da :)



Siden jeg aldri har festet et bord til en hylle før, så lurer jeg på om det er noen som kan fortelle meg hvordan
de har gjort det. Lurte litt på å bruke dobbeltseidig tape eller borrelås kanskje ???

Ønsker alle en fin dag :)

5 kommentarer:

mimmi-leone sa...

Så flott hylle kant, så flink du er !

Hadde en gang slik hyllekant jeg også, da festet jeg det bare med noen stifter (ikke stiftemaskin). Det er jo så mye huller at en ødelegger ikke det en har laget.

Lykke til!

Ønsker deg en fin dag1

Hilsen fra Mimmi-Leone

Tovepia sa...

Den ble rålekker!! Har aldri gjort dette før, men små stifter høres jo greit ut. Borrelås sikkert også, men den tror jeg sitter godt..
Ha en fin kveld og klem;)

Fargeheimen sa...

Så flott den hylleborden din er.

Eg har festa med stiftemaskin tidlegare når eg hadde sånne på hyllene mine. :)

Ha ein fin dag vidare. :)

Eva sa...

Hei igjen.
Her i heimen er vi litt meir brutale og bruker limpistol. Små punkt med lim så går det bra.
Hyllebordane i mitt innlegg om tallerkenhylla er festa med limpistol.

Helsing Eva

Unknown sa...

Ønsker oppskrifta 😊